Imádok olvasni, főleg nyáron kint a friss levegőn, miközben süti a nap az arcomat. Egyik könyv után jön a másik és azon veszem észre magam mikor leteszem a könyvet, hogy nem tudom hol tartottam, vagy már olvastam ezt az oldalt. Anyukám mindig zsepit adott, hogy azzal jelöljem meg, de azt nem szeretem. Régi könyvekbe ha belelapozok még találok régi busz jegy, mozi jegy, a könyv blokkjával megjelölt oldalakat. Könyvesboltokban ha könyvjelzőt szeretnék venni akkor nagyon gyerekesek, ráadásul nem mindegyik olyan olcsó, úgy hogy elhatároztam magam és saját egyedi könyvjelzőt fogok csinálni.

Gémkapcsos könyvjelzőkhöz nem kell más mint egy gomb vagy egy fonal, de akár a fagyis pálcikát is használhatunk.

 

Egy fonál végére tehetünk valamilyen medált, lógós fülbevalót.

 

Papírból hajtogathatunk sarokba illeszthető könyvjelzőt.

Lépései:

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hobby4you.blog.hu/api/trackback/id/tr296120527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsB.KV. 2014.05.05. 20:59:17

Ez csodálatos! Ki fogom próbálni! :)

kangoo169 2014.05.06. 17:21:16

Örülök, hogy tetszik! :)

AnnK 2014.05.11. 16:26:46

Az a könyvevő "szörnyikés" engem megvett!!!van valami külön technikája, hogy hogyan kell hajtogatni?

kangoo169 2014.05.11. 17:01:37

@AnnK: Felraktam a lépésit, most már látod ;) sok sikert!
süti beállítások módosítása