Ahogy ígértük folytatjuk az ékszerekkel. Én mindig is imádtam a karkötőket, de nem szerettem sokat költeni rá, és a másik problémám az, hogy fémallergiám van, így nem mindent bírok és ezzel nem csak én vagyok így (Jó tanács fémallergiásoknak: átlátszó körömlakkal kenjük le akár több rétegben és pl.: órát ne szorítsuk meg annyira, legyen laza)

Mindenki válogasson melyiket csinálná meg. Sok ötletet találni a neten, de nézzük mik vannak:

 

Ehhez egy selyemfonal kell és jó pár üditő/sör/energiaital dobozok nyitója. Tescoban visszaváltó automatáknál lehet bizniszelni. ;)  A doboz nyitóját függőlegesen illesszük egymás mellé és fűzzük bele a fonalat. Akinek fémallergiája van az a körömlakkal fesse át előtte pár rétegben!

 

Cipőfűzős karkötő csatját hobby boltokban be tudjátok szerezni.

 

 

Biztosítótűs-gyöngyös karkötő. Imádom!! Nagyon egyszerű és nagyon jól néz ki. A biztosítótű két végét gumival fűzzük bele. Ízlésed szerint alakíthatod a színeket, de akár karóra is lehet belőle! Nektek melyik a kedvenc? Nekem az utolsó előtti.

 

 

A következő megoldást én úgy fogom megcsinálni, hogy színes körömlakkal befestem a karkötőimet, mert a színe miatt eddig nem használtam, de ezzel a megoldással szívesen hordanám. :))

 

Anyacsavaros karkötő. Ez szuper ötlet!!! és mégis milyen egyszerű! :P

 

Modern makramé karkötő elkészítéséhez kattints a képre. ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hobby4you.blog.hu/api/trackback/id/tr376153708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása